Reacties

Reacties 1 - 50 van 409

Naam Reactie Datum
Clementine en Wim Jansen Back tot basic! Wat een boeiend verslag van jullie… 5 mei '22
Van Eijkeren Het was weer enorm genieten van jullie reis belevenissen.… 2 mei '22
Alma Emiel Lodiers Het is wat, zoals gewoonlijk loop ik achter. Dank… 1 mei '22
Kees en Sonja Krijger fijn dat jullie het weer goed hebben gehad op jullie… 28 apr. '22
Ria V Nog een fijne vakantie.en straks weer veilig en gezond… 25 apr. '22
Van Eijkeren Jullie vakantie in Portugal is niet bepaald saai en… 23 apr. '22
Nel Boone Jullie moeten ook wel van alle markten thuis zijn… 14 apr. '22
Hans en Tini Wat heerlijk om jullie belevenissen weer te lezen… 13 apr. '22
Coby Boot Wat fijn om jullie belevenissen mee te maken, Je schrijft… 11 apr. '22
Alma Nog even, natuurlijk ook de hartelijke groeten van… 7 apr. '22
Alma Wat een mooi verhaal. Weer een heel boekwerk. Zo leuk… 7 apr. '22
Nel en piet verburg. wat een avontuur zijn jullie weer begonnen. En wat… 7 apr. '22
Jan en Annelies Heel leuk om over jullie Portugal avonturen te lezen!… 6 apr. '22
Addie Verhage Veel plezier! Leuk om jullie verhalen te lezen. 6 apr. '22
Van Eijkeren Veel plezier en heel leuk om jullie belevenissen weer… 6 apr. '22
Kees en Sonja Krijger We verheugen ons weer op jullie mooie verhalen. We… 4 apr. '22
Jan de Kam Fijne vakantie Elly en Freek 4 apr. '22
Ineke Meeuwse Ook wij volgen graag jullie reisverhalen. We wensen… 4 apr. '22
Broer Leo Wisse Freek en Elly, veel plezier in het groene Portugal. 3 apr. '22
Sonja Timmers Heel leuk dat jullie weer een reisverhaal maken, leuk… 3 apr. '22
Nelleke Snoep Heerlijk hoor, genieten van het mooie Portugal, Wat… 3 apr. '22
Trudy van Hoof Wat leuk dat jullie weer op reis zijn. Nu naar het… 3 apr. '22
Peter en Hanny van der Vliet Wij verheugen ons weer op jullie wekenlijkse brief.… 3 apr. '22
Ko en Ria geniet van jullie vakantie!Fijn dat we jullie weer… 2 apr. '22
Alma Gelukkig weer goed gearriveerd. Alle goeds, hier brrrrrr… 2 apr. '22
Bernhard en Ingrid Tjonge de wereldreizigers zijn weer op pad. Leuk hoor.… 2 apr. '22
Peter en Renske Zo, jullie durven het weer aan! Ondertussen "ervaren"… 2 apr. '22
Jan schraa Fijne vakantie en pas goed op. 2 apr. '22
Marianne Glerum Fijn dat jullie weer in Portugal zitten! Geniet ervan.… 2 apr. '22
Marianne wat leuk om jullie op deze manier te volgen. liefs,… 2 apr. '22
Nel Boone Hallo reizigers wat leuk dat we weer met jullie mogen… 2 apr. '22
Ineke Meeuwse We hebben weer volop genoten van jullie verhalen/belevenissen… 5 dec. '18
Iman en Marian Heijboer Beste Freek en Elly, Wat een belevenis. Nu weer omschakelen… 25 nov. '18
Ome Ko Freek en vooral Elly, wat hebben we weer genoten van… 19 nov. '18
Peter en Renske Hallo Freek en Elly Weer een reis hoofdstuk afgesloten.… 19 nov. '18
Coby Boot Wat fijn dat jullie weer heelhuids in Vrouwenpolder… 19 nov. '18
Bernhard en Ingrid Het was boeiend om al die verhalen steeds weer te… 19 nov. '18
Peter en Hanny van der Vliet Beste Elly en Freek, fijn dat jullie weer gezond en… 19 nov. '18
Heleen Wisse Bedankt voor de prachtige verhalen Elly en Freek.… 19 nov. '18
Kees en Sonja Krijger Beste Elly en Freek We hebben gesmuld van jullie verhalen… 18 nov. '18
Van Eijkeren Beste Elly en Freek, Hartelijk bedankt voor de prachtige… 18 nov. '18
Cor treffers de reactie van Chris en Roos is het grootste compliment… 18 nov. '18
Jos en Betsy de Regt Freek en Elly bedankt voor het beschrijven van Portugal,… 18 nov. '18
Alma Deze 8 weken minder naar de bieb bus geweest. Boek… 18 nov. '18
Nel en piet verburg. Lieve Elly en Freek. Hartelijk dank voor al jullie… 18 nov. '18
Ko en Joke Weber Beste Elly en Freek, Jullie avontuur zit er weer op.… 18 nov. '18
Clementinejansen Lieve mensen bedankt voor jullie mooie verhalen. Elly… 18 nov. '18
Chris & Roos Beste Freek en Elly, Wat was het erg leuk om de afgelopen… 18 nov. '18
Hans en Tini Lieve Freek en Elly, Dank jullie wel dat we mee mochten… 18 nov. '18
Alma Lieve Elly en Freek, Dit wel weer een pracht verhaal.… 13 nov. '18

1 2 3 4 5 Volgende »  ...